Supersport 950 S
937 ccm
81 kW (110 hp) pri 9000 otáčkach
93 Nm pri 6500 otáčkach
810 mm
184 kg
Nové kapotáže
Bočný pohľad na SuperSport 950 je ozvláštnený vetracími otvormi pripomínajúcimi dvojitý extraktor modelov Panigale V4. Spodná kapotáž sa teraz rozširuje na bočný tlmič, skrýva mechanické komponenty a vizuálne pripomína traťové bicykle.
Nový Full-LED svetlomet
Pohľadu spredu dominuje nový full-LED svetlomet s denným svietením (DRL), ktorý jasne pripomína jasný a ostrý podpis modelu Panigale V4.
Nové čelné sklo
Čelné sklo SuperSport 950, ktoré je nízke aby vytváralo efektívnu a dynamickú líniu, je centrálne spojené s nádržou, ktorá dodáva farbu karosérie do kokpitu, s moderným dizajnom, ktorý zahŕňa novú farebnú palubnú dosku TFT. Aerodynamickú ochranu zaručuje športový strih plexiskla výškovo nastaviteľného v dvoch polohách.
Objem
937 ccm
Výkon
81 kW (110 hp) pri 9000 otáčkach
Točivý moment
93 Nm pri 6500 otáčkach
Hmotnosť
184 kg
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR | |
typ | Testastretta 11 °, dvojitý valec L, 4 ventily na valec, desmodromický, kvapalinou chladený |
zdvihový objem | 937 ccm |
vŕtanie x zdvih | 94 x 67,5 mm |
kompresný pomer | 12,6 ± 0,5: 1 |
výkon motora | 110 hp (81 kW) pri 9 000 ot./min |
točivý moment | 93 Nm (9,5 kgm) pri 6 500 ot./min |
palivový systém | elektronický systém vstrekovania paliva, škrtiace klapky Æ 53 mm s plným systémom Ride-by-Wire |
výfuk | ľahký systém 2-1-2 s katalyzátorom a dvoma lambda sondami; dvojité hliníkové tlmiče |
emisie | Euro 5 |
spotreba paliva | 5,6 l / 100 km |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s Ducati Quick Shift (DQS) hore / dole EVO |
pomer | 1 = 37/15 2 = 30/17 3 = 28/20 4 = 26/22 5 = 24/23 6 = 23/24 |
primárny prevod | priamo rezané prevody; pomer 1,84: 1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 43 |
spojka | samoobslužná mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládaním, samovoľný odvzdušňovací hlavný valec |
PODVOZOK | |
rám | rúrkový oceľový rám Trellis pripevnený k hlave valcov |
rázvor | 1478 mm |
sklon prednej vidlice | 24 ° |
predné tlmiče | plne nastaviteľná vidlica Öhlins s priemerom 48 mm s úpravou TiN. |
zdvih | 130 mm |
predný disk | 3-lúčový z ľahkej zliatiny v tvare Y, 3,50 "x 17" |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | progresívne spojenie s plne nastaviteľným monokokom Öhlins, hliníkové jednostranné kyvné rameno |
zdvih | 144 mm |
zadný disk | 3-lúčový v tvare Y z ľahkej zliatiny 5,50 "x 17" |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúce disky, radiálne namontované strmene Monobloc Brembo M4-32, 4-piestikové, radiálne čerpadlo s ABS Cornering ABS; samovoľný odvzdušňovací hlavný valec |
zadná brzda | disk 245 mm, dvojpiestikový strmeň, kryt ABS Bosch |
palivová nádrž | 16 l |
suchá hmotnosť | 184 kg |
pohotovostná hmotnosť | 210 kg |
elektronika | jazdné režimy, ABS v zákrutách Bosch, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO; režimy výkonu, denné svietenie (DRL), farebný displej TFT, nastaviteľné čelné sklo, odpruženie Öhlins, Ducati Quick Shift (DQS) hore / dole EVO, kryt sedadla spolujazdca |
záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
farba | červená, matná biela |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 810 mm |
servisný interval | 15 000 km / 12 mesiacov |