Hypermotard 950 RVE
Číra zábava, nekonečný adrenalín
Agresívny vzhľad a sebavedomý športový charakter. Nový Hypermotard 950 sa vracia ku koreňom pretekárskych motardových špeciálov. Široké riadidlá, štíhle boky, nové "Graffiti" zafarbenie a nízka váha zaručujú hravosť pri každej zmene smeru. Odnímateľné stupačky spolujazdca potom umožňujú rýchlo zmeniť hračku na praktický mestský stroj.
Nekončiaca zábava
Vďaka novej generácii motora Testastretta 11 ° má Hypermotard 950 k dispozícii hravých 114 koní a solídne krútiaci moment. Motor je navyše o 1,5 kg ľahší. Hypermotard je k dipozícii aj vo verzii do 35 kW.
Pokročilá elektronika
Hypermotardy najnovšie disponujú najnovšou inerciálnou jednotkou Bosch 6D IMU, ktorá podporuje nasledujúce systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verzia RVE je doplnená o rýchloradenie (DQS) up/down.
MOTOR | |
typ | kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
zdvihový objem | 937 ccm |
vŕtanie x zdvih | 94 x 67,5 mm |
kompresný pomer | 13,3:1 |
výkon motora | 114hp - 84kW @ 9000rpm |
krútiaci moment | 96Nm @ 7250rpm |
palivový systém | elektronické vstrekovanie, systém Ride-by-Wire |
výfuk | ocelový tlmič s katalyzátorom a dvoma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlmiče |
emisie | Euro 5 |
PREVODOVKA | |
typ | 6 stupňová |
pomer | 1=37/15, 2=30/17, 4=28/20, 5=24/23, 6=23/24 |
primárny prevod | pomer 1.85:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 zubov |
zadné ozubené koleso | 43 zubov |
spojka | antihoppingová viaclamelová v olejovej náplni, hydraulicky ovládaná |
PODVOZOK | |
rám | priehradový z oceľových rúrok |
rázvor | 1493 mm |
sklon prednej vidlice | 25° |
predné tlmiče | Marzocchi 45mm plno nastaviteľná vidlica, upside-down |
zdvih | 170 mm |
predný disk | 10-lúčový z ľahkých zliatín, 3,5" x 17" |
predná pneumatika | PIRELLI Diablo Rosso III, 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | nastaviteľný s progresívnou charakteristikou SACHS monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlica |
zdvih | 150 mm |
zadný disk | 3-lúčový z ľahkých zliatin, 5,5" x 17" |
zadná pneumatika | PIRELLI Diablo Rosso III, 180/55 ZR17 |
predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
zadná brzda | 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch ABS |
palivová nádrž | 14,5 l |
pohotovostná hmotnosť | 178 kg |
elektronika | prepínanie jazdných aj výkonových režimov, ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati kontrola trakcie (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, predný svetlomet s technológiou DRL (denné osvetlenie), USB zásuvka, rýchloradenie (DQS) up/down |
záruka | 2 roky bez obmedzenia najazdených km |
farba (rám/kolesá) | červená (červený/čierne) |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 870 mm |
servisný interval | olejový servis: 15.000 km/12 mesiacov Desmoservis: 30.000 km |