Hypermotard 698 Mono

659 ccm
77,5hp - 57kW @ 9750rpm
63Nm @ 8000 rpm
904 mm
151 kg

Nasadnite a nechajte zábavu prevziať kontrolu. Nový Hypermotard 698 Mono je prvý jednovalcový cestný Supermotard od Ducati, ktorý sa narodil s jediným cieľom – prenášať vzrušenie a dominovať scéne. Jednoduchý, ľahký a obratný, je to skutočný „fun-bike“ s pretekárskou DNA.

Cena s DPH

12 590,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 698 Mono Hypermotard 698 Mono
Cena s DPH

12 590,00 €

Kontaktovať predajcu
Hypermotard 698 Mono

Číra zábava, nekonečný adrenalín

Agresívny vzhľad a sebavedomý športový charakter. Nový Hypermotard 950 sa vracia ku koreňom pretekárskych motardových špeciálov. Široké riadidlá, štíhle boky, nové "Graffiti" zafarbenie a nízka váha zaručujú hravosť pri každej zmene smeru. Odnímateľné stupačky spolujazdca potom umožňujú rýchlo zmeniť hračku na praktický mestský stroj.

Hypermotard 698 Mono

Nekončiaca zábava

Vďaka novej generácii motora Testastretta 11 ° má Hypermotard 950 k dispozícii hravých 114 koní a solídne krútiaci moment. Motor je navyše o 1,5 kg ľahší. Hypermotard je k dipozícii aj vo verzii do 35 kW.

Hypermotard 698 Mono

Pokročilá elektronika

Hypermotardy najnovšie disponujú najnovšou inerciálnou jednotkou Bosch 6D IMU, ktorá podporuje nasledujúce systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verzia RVE je doplnená o rýchloradenie (DQS) up/down.

Objem
659 ccm
Výkon
77,5hp - 57kW @ 9750rpm
Točivý moment
63Nm @ 8000 rpm
Hmotnosť
151 kg
Bezpečnostné vybavenie
prepínanie jazdných aj výkonových režimov, ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati kontrola trakcie (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, Engine Brake Controll (EBC), predný svetlomet s technológiou DRL (denné osvetlenie), USB zásuvka, rýchloradenie (DQS) up/down
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR  
typ Superquadro Mono, kvapalinou chladený jednovalec, 4 ventil Desmodromic                                                            
zdvihový objem 659 ccm
vŕtanie x zdvih 116 x 62,4 mm
kompresný pomer          13,1:1
výkon motora 77,5hp - 57kW @ 9750 rpm
krútiaci moment 63Nm @ 8000rpm
palivový systém elektronické vstrekovanie, systém Ride-by-Wire                                                                   
výfuk ocelový tlmič s katalyzátorom 
emisie Euro 5
   
PREVODOVKA  
typ 6 stupňová, RVE s Ducati Quick Shift up/down
pomer 1=36/13, 2=35/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25                                                                                                                                         
primárny prevod pomer 1.968:1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15 zubov
zadné ozubené koleso 42 zubov
spojka slipper viaclamelová v olejovej náplni, hydraulicky ovládaná
PODVOZOK  
rám priehradový z oceľových rúrok
rázvor 1443 mm
sklon prednej vidlice 26,1°
predné tlmiče Marzocchi 45mm plno nastaviteľná vidlica, upside-down
zdvih 215 mm
predný disk 5-lúčový z ľahkých zliatín, 3,5" x 17"
predná pneumatika PIRELLI Diablo Rosso IV, 120/70 ZR17
zadný tlmič nastaviteľný s progresívnou charakteristikou SACHS monoshock, hliníková obojstranná kyvná vidlica
zdvih 240 mm
zadný disk 5-lúčový z ľahkých zliatin, 5,5" x 17"
zadná pneumatika PIRELLI Diablo Rosso IV, 160/60 ZR17
predné brzdy 2 x 330 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO M4-32 Monoblock, Bosh ABS
zadná brzda 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch ABS
palivová nádrž 12 l
   
pohotovostná hmotnosť 151 kg
elektronika prepínanie jazdných aj výkonových režimov, ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati kontrola trakcie (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, Engine Brake Controll (EBC), predný svetlomet s technológiou DRL (denné osvetlenie), USB zásuvka, rýchloradenie (DQS) up/down
záruka 4 roky bez obmedzenia najazdených km
farba (rám/kolesá) červená (červený/čierne)
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 904 mm
servisný interval olejový servis: 15.000 km/12 mesiacov Desmoservis: 30.000 km