Hypermotard 698 Mono
Nasadnite a nechajte zábavu prevziať kontrolu. Nový Hypermotard 698 Mono je prvý jednovalcový cestný Supermotard od Ducati, ktorý sa narodil s jediným cieľom – prenášať vzrušenie a dominovať scéne. Jednoduchý, ľahký a obratný, je to skutočný „fun-bike“ s pretekárskou DNA.
Číra zábava, nekonečný adrenalín
Agresívny vzhľad a sebavedomý športový charakter. Nový Hypermotard 950 sa vracia ku koreňom pretekárskych motardových špeciálov. Široké riadidlá, štíhle boky, nové "Graffiti" zafarbenie a nízka váha zaručujú hravosť pri každej zmene smeru. Odnímateľné stupačky spolujazdca potom umožňujú rýchlo zmeniť hračku na praktický mestský stroj.
Nekončiaca zábava
Vďaka novej generácii motora Testastretta 11 ° má Hypermotard 950 k dispozícii hravých 114 koní a solídne krútiaci moment. Motor je navyše o 1,5 kg ľahší. Hypermotard je k dipozícii aj vo verzii do 35 kW.
Pokročilá elektronika
Hypermotardy najnovšie disponujú najnovšou inerciálnou jednotkou Bosch 6D IMU, ktorá podporuje nasledujúce systémy: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control. Verzia RVE je doplnená o rýchloradenie (DQS) up/down.
MOTOR | |
typ | Superquadro Mono, kvapalinou chladený jednovalec, 4 ventil Desmodromic |
zdvihový objem | 659 ccm |
vŕtanie x zdvih | 116 x 62,4 mm |
kompresný pomer | 13,1:1 |
výkon motora | 77,5hp - 57kW @ 9750 rpm |
krútiaci moment | 63Nm @ 8000rpm |
palivový systém | elektronické vstrekovanie, systém Ride-by-Wire |
výfuk | ocelový tlmič s katalyzátorom |
emisie | Euro 5 |
PREVODOVKA | |
typ | 6 stupňová, RVE s Ducati Quick Shift up/down |
pomer | 1=36/13, 2=35/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25 |
primárny prevod | pomer 1.968:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 zubov |
zadné ozubené koleso | 42 zubov |
spojka | slipper viaclamelová v olejovej náplni, hydraulicky ovládaná |
PODVOZOK | |
rám | priehradový z oceľových rúrok |
rázvor | 1443 mm |
sklon prednej vidlice | 26,1° |
predné tlmiče | Marzocchi 45mm plno nastaviteľná vidlica, upside-down |
zdvih | 215 mm |
predný disk | 5-lúčový z ľahkých zliatín, 3,5" x 17" |
predná pneumatika | PIRELLI Diablo Rosso IV, 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | nastaviteľný s progresívnou charakteristikou SACHS monoshock, hliníková obojstranná kyvná vidlica |
zdvih | 240 mm |
zadný disk | 5-lúčový z ľahkých zliatin, 5,5" x 17" |
zadná pneumatika | PIRELLI Diablo Rosso IV, 160/60 ZR17 |
predné brzdy | 2 x 330 mm poloplávajúce kotúče, 4 piestikové radiálne stremene BREMBO M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
zadná brzda | 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň, Bosch ABS |
palivová nádrž | 12 l |
pohotovostná hmotnosť | 151 kg |
elektronika | prepínanie jazdných aj výkonových režimov, ABS s funkciou brzdenia v náklone, Ducati kontrola trakcie (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, Engine Brake Controll (EBC), predný svetlomet s technológiou DRL (denné osvetlenie), USB zásuvka, rýchloradenie (DQS) up/down |
záruka | 4 roky bez obmedzenia najazdených km |
farba (rám/kolesá) | červená (červený/čierne) |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 904 mm |
servisný interval | olejový servis: 15.000 km/12 mesiacov Desmoservis: 30.000 km |