Monster +

937 ccm
82 kW (111 hp) pri 9 250 otáčkach
93 Nm pri 6 500 otáčkach
820 mm
166 kg

Nový Monster predstavuje všetku podstatu Ducati v čo najľahšej, najkompaktnejšej a najpodstatnejšej podobe. Už to môžete hádať z názvu: Monster, nič iné. Recept je pôvodný z roku 1993: športový motor, ale ideálny pre použitie na ceste, v kombinácii s rámom odvodeným od Superbiku. Všetko, čo potrebujete na zábavu, každý deň.

Monster +

Ľahký a kompaktný. Agilný a uhladený.

Rám odvodený od modelu Superbike nového Monstera s hliníkovým predným rámom prispieva k udržaniu suchej hmotnosti iba na 166 kg. A práve ľahkosť je kľúčom k motocyklu, ktorý je ľahko ovládateľný a zároveň rýchly, no predovšetkým zábavný. Jeho dizajn má jednoduché elegantné línie, ktorými sa vyznačuje jeho motor, sedadlo, palivová nádrž aj riadidlá.

Monster +

Vzrušujúci výkon

Monster poháňa dvojvalcový motor Testastretta s objemom 11 ° 937 cm3 v tvare písmena L s desmodromickým rozvodom a homologáciou Euro 5. V porovnaní s predchádzajúcim 821 zvyšuje zdvihový objem, výkon, točivý moment a zníženie hmotnosti (-2,4 kg), aby prispel k ľahkosti motocykla a ponúkol lepšiu jazdnosť. Teraz poskytuje výkon 111 koní pri 9 250 ot./min. s maximálnym točivým momentom 9,5 Nm pri iba 6500 ot./min., čo sa ukazuje ako efektívne v odpovedi čo sa týka plynu. Je prevažne dostupný aj vo verzii do 35 kW.

Monster +

Kompaktný

Úzke strany a predný rám končí v línii so zvislou hlavou. To uľahčuje položenie nôh na zem pri stojacom motocykli. Je dostupný aj vo verzii do 35 kW.

Objem
937 ccm
Výkon
82 kW (111 hp) pri 9 250 otáčkach
Točivý moment
93 Nm pri 6 500 otáčkach
Hmotnosť
166 kg
Bezpečnostné vybavenie
Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, 4,3 "TFT farebný displej, Full LED svetlomet a svetelný systém, dynamické smerové svetlá, USB zásuvka, Flyscreen, kryt sedadla spolujazdca.
Kontrola ventilov
30,000 km
MOTOR  
typ Testatretta 11 °, V2 - 90 °, 4 ventily na valec, desmodromický valvetrain, kvapalinou chladený
zdvihový objem 937 ccm
vŕtanie x zdvih 94 mm x 67,5 mm
kompresný pomer          13,3: 1
výkon motora 82 kW (111 hp) pri 9 250 otáčkach
točivý moment 93 Nm pri 6 500 otáčkach
palivový systém elektronický systém vstrekovania paliva, škrtiace klapky Ø 53 mm so systémom Ride-by-Wire    
výfuk predný a dvojitý tlmič výfuku, katalyzátor a 2 lambda sondy                      
emisie Euro 5
PREVODOVKA  
typ 6 prevodových stupňov
pomer 1 = 37/15, 2 = 30/17, 3 = 28/20, 4 = 26/22, 5 = 24/23, 6 = 23/24
primárny prevod priamo rezané prevody, pomer 1,85: 1
sekundárny prevod reťaz
predné ozubené koleso 15
zadné ozubené koleso 43
spojka mäkká spojka s papučou a samoobslužnou lamelou s hydraulickým ovládaním                                                       
PODVOZOK  
rám predný rám z hliníkovej zliatiny
rázvor 1 474 mm
sklon prednej vidlice 24 °
predné tlmiče vidlica Ø 43 mm usd
zdvih 130 mm
predný disk odliatok z ľahkej zliatiny, 3,5 "x 17"
predná pneumatika Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
zadný tlmič progresívne spojenie, nastaviteľné predpätie monoshock, hliníkové obojstranné otočné rameno
zdvih 140 mm
zadný disk odliatok z ľahkej zliatiny, 5,5 "x 17"
zadná pneumatika Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
predné brzdy 2 x plávajúce kotúče Ø 320 mm, radiálne namontované monoblokové 4-piestové strmene Brembo M4.32, radiálny hlavný valec, ABS v zákrutách
zadná brzda disk Ø 245 mm, dvojpiestikové plávajúce strmeň Brembo, ABS v zákrutách
palivová nádrž 14 l
suchá hmotnosť 166 kg
pohotovostná hmotnosť 188 kg
elektronika jazdné režimy, výkonové režimy, ABS v zákrutách, trakčná kontrola Ducati, Ducati Wheelie Control, denné svietenie 
záruka 2 roky bez obmedzenia najazdených km
farba červená, matná čierna, šedá
prevedenie dvojmiestne
výška sedadla 820 mm
800 mm (dolné sedadlo príslušenstva)
775 mm (dolné sedadlo príslušenstva + súprava s nízkym odpružením)
údržba 30 000 km
vybavenie Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, 4,3 "TFT farebný displej, Full LED svetlomet a svetelný systém, dynamické ukazovatele smeru, USB port, Flyscreen, kryt sedadla spolujazdca