Streetfighter V2
A New Fighter in Town
A New Fighter in Town
Tento vzrušujúci projekt je reinterpretáciou úspešnej „Fight Formula“ spoločnosti Ducati aplikovanej na Panigale V2, ktorá je zbavená kapotáže a vybavená vysokými a širokými riadidlami. Motocykel má suchú hmotnosť 178 kg a je poháňaný motorom Superquadro s objemom 955 cm3 a výkonom 153 k, ktorý je riadený najnovšou generáciou elektroniky.
A New Fighter in Town
Nový Streetfighter V2 je športový naháč s jedinečným charakterom. Vyhovuje potrebám tých, ktorí hľadajú motocykel, ktorý dokáže spojiť športovú DNA Panigale V2 s posedom a štýlom veľmi obdivovaného Streetfightera. Výsledkom je intuitívny a ľahko ovládateľný motocykel so správnou dávkou výkonu, ktorý zaistí svižný výkon a maximálnu zábavu z jazdy.
Príjemný výkon na ceste
Ergonómia sa sústreďuje okolo jazdca a je zameraná na použitie na ceste, pričom zabezpečuje aj športovosť a pohodlie. Vysoké a široké hliníkové riadidlá nahrádzajú stúpačky riadidiel Panigale V2. Sedlo je teraz širšie a má nové polstrovanie, ktoré prispieva k tomu, aby bol tento motocykel ešte pohodlnejší. Okrem toho boli premiestnené stupačky, aby sa zväčšil priestor. Všetky tieto vylepšenia umožňujú jazdcovi skutočnú kontrolu pri športovej jazde a zároveň uľahčujú každodenné používanie.
A world without rivals
Streetfighter V2 je pre Panigale V2 tým, čím je Streetfighter V4 pre Panigale V4: nekompromisný výkon a pôžitok na ceste s vysokými a širokými riadidlami. Bez kapotáží je skrátený dizajn štíhly a občas extrémny, s prednou časťou, ktorá sa rozprestiera dopredu, akoby nadväzovala na línie tanku.
MOTOR | |
typ | Superquadro, kvapalinou chladený dvojvalec do L, 4 ventily na valec, desmodromický rozvod |
zdvihový objem | 955 ccm |
vŕtanie x zdvih | 100 x 60,8 mm |
kompresný pomer | 12,5:1 |
výkon motora | 153 hp - 112,3 kW @ 10.750 rpm/min |
krútiaci moment | 101,4 Nm (74,8 lb-ft) @ 9.000 rpm |
palivový systém | elektronické vstrekovanie paliva MITSUBISHI, dva vstrekovače na valec, oválna škrtiaca klapka s ovládaním Ride-by-Wire |
výfuk | výfukové zvody s katalyzátorom a 2 lambda sondami, dvojitá hliníková koncovka výfuku |
emisie | Euro 5 |
spotreba paliva | 5,6 l/100 km |
PREVODOVKA | |
typ | mechanická, 6 prevodových stupňov, DQS |
pomer | 1=37/15, 2=30/16, 3=27/18, 4=25/20, 5=24/22, 6=23/24 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,77:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 43 |
spojka | viaclamelová v olejovej náplni, hydraulicky ovládaná |
PODVOZOK | |
rám | hliníkový monocoque |
rázvor | 1431 mm |
sklon prednej vidlice | 24 ° |
predné tlmiče | 43 mm plne nastaviteľná upside-down vidlica SHOWA BPF |
zdvih | 130 mm |
predný disk | 10-lúčový z ľahkých zliatin, rozmer 3,5" x 17" |
predná pneumatika | 120/70 ZR17 PIRELLI Diablo Rosso Corsa |
zadný tlmič | plne nastaviteľný s progresívnou charakteristikou SACHS |
zdvih | 130 mm |
zadný disk | 10-lúčový z ľahkých zliatin, rozmer 5,5" x 17" |
zadná pneumatika | 180/60 ZR17 PIRELLI Diablo Rosso Corsa |
predné brzdy | 2 x 320 mm poloplávajúci kotúč, 4 piestikové radiálne strmene BREMBO Monobloc M4.32, ABS |
zadná brzda | 245 mm kotúč, 2 piestikový strmeň BREMBO, ABS |
palivová nádrž | 17 l |
suchá hmotnosť | 178 kg |
elektronika | ABS, DTC, DQS, EBC, Fully Ride-by-Wire, Jazdné režimy (RACE, SPORT, WET) |
záruka | 4 roky bez obmedzenia km |
farba (kolesá) | červená (čierne) |
prevedenie | dvojmiestne |
výška sedadla | 810 mm |
servisný interval | 12 000 km / 12 mesiacov |
vybavenie | tlmič riadenia |