Panigale V4 R
240.5 hp.
16.500 rpm.
This is Racing
V4R je vrcholným vyjadrením závodnej DNA značky Ducati.
Ducati predstavuje nový Panigale V4 R: motocykel, ktorý využíva technické riešenia, ktoré boli predtým vyhradené pre MotoGP a WorldSBK Championship.
Najbližší sériový model k súťažnému motocyklu vôbec.
Špičkový výkon
Desmosedici Stradale R má oproti motoru z V4 objem znížený na 998 ccm a je točivější. Výkon vystúpal na 218 koní v 15.500 otáčkach, pri využití výfukového FULL systému Akrapovic dokonca na 240,5 koní v 15.500 otáčkach.
Racing technology
Nová Panigale V4 R si osvojuje technické riešenia vyhradené pre MotoGP a Superbike, ako sú napríklad titánové ojnice a piesty s povrchovou úpravou DLC.
Ďalšie zásahy zahŕňajú piesty s novou geometriou, agresívnejší profil sacej vačky, prijatie rovnakého prevodového pomeru, aký používajú motocykle súťažiace vo World Superbike, a novú ľahšiu suchú spojku.
Vyššia efektívnosť pri používaní trate sa dosahuje aj prostredníctvom evolúcií v elektronických systémoch, ako je rozšírenie a evolúcia režimov výkonu, nový displej Track Evo na prístrojovej doske, mapy motora so špecializovanou kalibráciou pre každý jednotlivý prevodový stupeň, vylepšenia DTC a Ride By Wire systém škrtiacej klapky, ale aj ovládanie motorovej brzdy EVO 2, nová stratégia pre DQS a aktualizované ovládanie chladiaceho ventilátora.
Panigale V4 R má nové ovládanie plynu.
MOTOR | |
typ |
Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90°, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou |
zdvihový objem | 998 ccm |
vŕtanie x zdvih | 81 x 48,4 mm |
kompresný pomer | 14:1 |
výkon motora | 161 kW (218 hp) / 174 kW (237 hp) v race verzii pri 15 500 otáčkach |
krútiaci moment | 112 Nm / 118 Nm pri 12 250 otáčkach - 83 lb-ft |
palivový systém | Elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia |
spotreba | 8 l/km |
výfuk | 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a 4 lambda sondami |
CO2 emisie | 175 g/km |
štandard | Euro 5 |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s obojsmerným Ducati Quick Shift (DQS) EVO2 |
pomer | 1=36/15, 2=34/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=27/22 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,80:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 42 |
spojka | Hydraulicky ovládaná, viaclamelová suchá, antihoppingová |
PODVOZOK | |
rám | Odlievaný hliníkový, predný |
rázvor | 1469 mm |
predné tlmiče | Plne nastaviteľná 43-mm tlakovaná vidlica Öhlins NPX 25/30 s TiN povrchom |
zdvih | 120 mm |
predný disk | 3-lúčový, kovaný z ľahkých zliatin, rozmer 3,5" x 17" |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | Plne nastaviteľný tlmič Öhlins TTX36. Hliníková jednostranná kyvka s nastaviteľnou osou otáčania |
zdvih | 130 mm |
zadný disk | 3-lúčový, kovaný z ľahkých zliatin, rozmer 6,00" x 17" |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17 |
predné brzdy | 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) so zákrutovým ABS Bosch EVO |
zadná brzda | 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň so zákrutovým ABS Bosch EVO |
palivová nádrž | 17 l |
suchá hmotnosť | 172 kg |
bezpečnostná výbava | Jazdné režimy, výkonové módy, náklonové ABS EVO Bosch, trakčná kontrola (DTC) EVO3, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), motorová brzda (EBC) EVO2, automatické kalibrovanie pneumatík |
štandardná výbava | Ducati Power Launch (DPL), obojstranné rýchloradenie Ducati Quick Shift (DQS) EVO2, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), odpruženie a tlmič riadenia Öhlins, tlačidlá pre rýchle nastavenie, lítiovo-iónový akumulátor, automatické vypínanie smeroviek, hliníkové kované kolesá, karbónové blatníky, športový vzduchový filter |
záruka | 4 roky bez obmedzenia km |
farba | červená |
prevedenie | jednomiestne |
výška sedadla | 830 mm |
servisný interval | 12 000 km / 12 mesiacov |
doplnková výbava | Záslepky po demontáži držiaka evidenčného čísla, Ducati data analyser+ (DDA+) |