Streetfighter V4 SP2
The Time Fighter
The Ultimate Formula
Špičkovým modelom v rodine Streetfighter je nový Streetfighter V4 SP2 v číslovanej verzii. Motocykel pripravený vyraziť na trať vďaka exkluzívnemu technickému vybaveniu, ktoré kombinuje „Fight Formula“ so špecifikáciami „SP“, vďaka čomu je ešte efektívnejší pri športovej jazde a najmä na okruhu.
Z estetického hľadiska SP vyčnieva z radu vďaka svojmu vzhľadu „Winter Test“, ktorý Centro Stile Ducati vytvoril na základe inšpirácie z motocyklov používaných počas predsezónnych testov MotoGP a SBK. Prémiová výbava je odvodená od Superleggera V4.
Nové karbónové ráfiky, sú o 1,4 kg ľahšie ako u Streetfightera V4 S, výrazne znižujú moment zotrvačnosti a prispievajú k celkovej úspore hmotnosti o 3 kg.
Základný a podmanivý vzhľad „Winter Test“ bol navrhnutý Ducati Centro Stile, pričom sa inšpiroval motocyklami Ducati Corse, ktoré jazdili v predsezónnych testoch majstrovstiev MotoGP a SBK. Matná čierna kapotáž v kombinácii s matným uhlíkovým povrchom ráfikov a krídel skvele kontrastuje s jasnými červenými akcentmi a trblietavou nádržou z brúseného hliníka. Novinka z Borgo Panigale je tiež obohatená o niekoľko krásnych detailov, ako je progresívne číslo vytlačené na riadidlách a farebná schéma talianskej vlajky na karbónových krídelkách.
Ducati Performance
Motor Desmosedici Stradale s objemom 1103 cm3 sa vyznačuje protibežným kľukovým hriadeľom, rádom zapaľovania „Twin Pulse“, výkonom 208 koní a krútiacim momentom 123 Nm pri 9500 ot./min.. Suchá spojka STM-EVO SBK zaisťuje účinnejšiu funkciu proti preskoku, ale aj reprodukuje charakteristický Ducati zvuk, ktorý Ducatisti tak oceňujú. Komplexný rad výbavy dopĺňa odpruženie Ohlins Smart EC 2.0 a brzdový systém Brembo Stylema R® s prednými strmeňmi.
Určené pre tých, ktorí chcú vládnuť na trati
Streetfighter V4 SP2 je vďaka svojmu technickému vybaveniu ideálnym spoločníkom pre amatéra, ktorý chce vládnuť na trati s naháčom a získať okamžitú odozvu. Vďaka mimoriadnej brzdnej sile sa motocykel ľahšie položí do zákruty a rýchlejšie dosiahne apex a zároveň zaistí vynikajúcu stabilitu pri vysokých rýchlostiach.
MOTOR | |
typ | Štvorvalec do V Desmosedici Stradale, rozovretie 90 °, kľukový hriadeľ otáčajúci sa smerom dozadu, štyri desmodromicky ovládané ventily na valec, chladenie kvapalinou |
zdvihový objem | 1103 ccm |
vŕtanie x zdvih | 81 x 53,5 mm |
kompresný pomer | 14:1 |
výkon motora | 153 kW (208 hp) pri 13 000 otáčkach |
krútiaci moment | 123 Nm pri 9 500 otáčkach - 90,4 lb-ft |
palivový systém | elektronické vstrekovanie paliva, dva vstrekovače na valec. Plný elektronický plyn s elipsovitými škrtiacimi klapkami. Variabilná dĺžka nasávacieho potrubia |
spotreba | 7,6 l/km |
výfuk | 4-2-1-2 systém s dvoma katalyzátormi a štyrmi lambda sondami |
CO2 emisie | 165 g/km |
štandard | Euro 5 |
PREVODOVKA | |
typ | 6-stupňová s obojstranným Ducati Quick Shift (DQS) EVO2 |
pomer | 1=38/14, 2=36/17, 3=33/19, 4=32/21, 5=30/22, 6=30/24 |
primárny prevod | ozubené kolesá, pomer 1,80:1 |
sekundárny prevod | reťaz |
predné ozubené koleso | 15 |
zadné ozubené koleso | 42 |
spojka | Hydraulicky ovládaná, viaclamelová v olejovom kúpeli, antihoppingová |
PODVOZOK | |
rám | odlievaný hliníkový, predný |
rázvor | 1469 mm |
predné tlmiče | Plne nastaviteľná 43-mm vidlica Öhlins NIX30 s TiN povrchom. Elektronické nastavenie kompresie a odskoku pomocou Öhlins Smart EC 2.0 s módom pre konkrétne podmienky |
zdvih | 120 mm |
predný disk | uhlíkové vlákno |
predná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 120/70 ZR17 |
zadný tlmič | Plne nastaviteľný tlmič Öhlins TTX36. Elektronické nastavenie kompresie a odskoku pomocou Öhlins Smart EC 2.0 s módom pre konkrétne podmienky. Hliníková jednostranná kyvka |
zdvih | 130 mm |
zadný disk | uhlíkové vlákno |
zadná pneumatika | Pirelli Diablo Rosso IV Corsa 200/60 ZR17 |
predné brzdy | 2 x 330-mm poloplávajúce kotúče, radiálne uchytené 4-piestikové strmene Brembo Monobloc Stylema® (M4.30) s náklonovým ABS Bosch EVO |
zadná brzda | 245-mm kotúč, 2-piestikový strmeň s náklonovým ABS Bosch EVO |
palivová nádrž | 17 l |
suchá hmotnosť | 177 kg |
bezpečnostná výbava | Jazdné režimy, výkonové módy, náklonové ABS EVO Bosch, trakčná kontrola (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), motorová brzda (EBC) EVO 2, automatické kalibrovanie pneumatík |
štandardná výbava | Ducati Power Launch (DPL), obojstranné rýchloradenie Ducati Quick Shift (DQS) EVO 2, plné LED osvetlenie s automatickým denným svietením (DRL), elektronicky ovládané odpruženie Ducati Electronic Suspension (DES) EVO s komponentami Öhlins a tlmičom riadenia, tlačidlá pre rýchle nastavenie, automatické vypínanie smeroviek, lítiovo-iónový akumulátor, hliníkové kované kolesá Marchesini |
záruka | 4 roky bez obmedzenia km |
farba | červená |
prevedenie | jednomiestne |
výška sedadla | 830 mm |
servisný interval | 12 000 km / 12 mesiacov |
doplnková výbava |